maanantai 8. kesäkuuta 2015

Suunnitelmia kesälle

                                      Heipsan!


On mulla jotain kesäsuunnitelmia vielä mielessä jotka toteutuu vaikka jalka on kipsissä. Tässä on lista niistä.


1. Mä aijon mennä mökille perheen kanssa
2. Mä aijon uida mökillä, koska olen siihen mennessä saanut kipsin pois (toivottavasti)
3. Aijon nähdä kavereita
4. Yritän aloittaa vloggaamista
5. Aijon mennä viikonloppu leireille Sailalle avustamaan.
6. Koitan värjätä hiukset jos saan rahaa siihen ja luvan
7. Aijon nukkua telttassa
8. Syön PALJON jäätelöä
9. Teen toivottavasti isosiskoni kanssa haasteita Youtubeen
10. Jos haluatte nähdä jotain haasteita mitä voidaan tehdä (ollaan molemmat nirsoja ainakin mä niin katsotaan sitten ne haasteet jotka pystyttäis toteuttamaan mutta ideoita kommentteihin)
11. Teen kysymyspostauksen jos saan vielä vähän lisää kysymyksiä joten kyselemään
12. Koitan ruskettua mutta se on hankalaa koska pitää vahtia etten pala
 En keksi nyt enempää mutta nuo ne mitä nyt tulee mieleen.


Laittakaa tosiaan kommenteihin kysymyksiä ja haaste ideoita valitaan haasteista ne jotka ovat sellaiset mitä voidaan tehdä. Mutta ei mulla muuta nähdään taas videon parissa tai jopa postauksen.
                                                 Heippaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti